Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet dat het op bouwen is maar ga je daarna met een soort spul over body als je gepolijst hebt?
Ruiten kan je die ook polijsten en welk spul gebruikt men daar voor?
Na het schuren gebruik ik gewone simonis voor de auto. Tamiya heeft ook producten voor het waxen van eindlagen.
Of je ruiten ook kan doen weet ik niet.
ik heb juist de 300 SLR van Revell op schaal 1/24 klaar . Dit is natuurlijk een heel andere kit van Revell . Maar zo te zien met evenveel details . Leuk en mooi om te bouwen . Ik eindigde het project wel met één "zwevend" wiel , zonder cde oorzaak ervan te hebben gevonden . Maar dat zal op deze grotere schaal wel meezitten denk ik . Veel succes en plezier met deze 300
Sabre
In de ovenreiniger zal het wel lukken denk ik.
Heb dat zelf per toeval al gehad (was niet de bedoeling maar de chroom was er toch af).
Anders DOT4 remolie maar niet te lang in laten liggen en goed afspoelen want de DOT4 zou de plastic ook kunnen aantasten.
Ik heb het in de ovenreiniger gehad, het bruin wat er nog aan zit haal ik er af zover het kan, hij wordt straks in de primer gespoten dan spuit ik het zwart en dan ga ik het chroom er op spuiten.
Ik heb het nog een keer in de ovenreiniger gedaan, het bruin is er nu verder af, vandaag voor de laatste keer in de ovenreiniger dan moet het goed zijn hoop ik.
Het bruin is er veel af maar nog niet genoeg na mijn zin, ik ga het nu niet meer in de ovenreiniger doen, ik heb het nu in soda gedaan, ik denk dat de rest van het bruin daar wel mee af ga. Straks foto's.
Ik haal de onderdelen van het raam af om het bruin er nog beter af te krijgen, ik vijl ondertussen ook de bramen er af, het bruin trek ik er af met een pincet en met een pinnetje, ik maak geen krassen met het pinnetje of hoe het ook heet.
ik zal daar nog wel deze week mee bezig zijn, veel werk maar het resultaat is voor mij het belangrijkst.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.