Printen duurt toch altijd langer dan je zelf zou willen
Maar ondertussen toch de eerste resultaten op de werkplaats liggen om van nader te bekijken en verder af te werken.
Ik ga zoals meestal veel foto's te plaatsen en wat minder tekst, wie graag reageert... hou je niet in.
Spatbord in 4 delen laten printen en deze nadien met zap a gap medium aan elkaar gelijmd. ook de kiertjes die achteraf zichtbaar bleven nog eens behandeld met een laagje lijm.
Spatbord heeft ondertussen eerste behandeling met fijn plamuur gehad en 2 schuurbeurten. volgende stap is spuitplamuur en dan zien we wel waar we staan.
ondertussen is ook de gril uit de printer en heb deze alvast even gepresenteerd op het spatbord om even de passing te controleren.
En nu de printer toch op dreef was meteen de motorkap ook maar even aangezet.
Helaas ging dit niet helemaal goed, op de foto zie je het wel een beetje, beneden de knik heeft de printer iets geks gedaan wat in de slicer niet te zien is.
het lijkt wel of hij hier telkens een laag overgeslagen heeft zoals bij ondersteuning.
Swat, we gaan dit dus nog moeten onderzoeken en bekijken wat we hier mee kunnen aanvangen..... er zijn wel meerdere opties , mislukte stukje er af zagen en enkel dat stuk opnieuw printen of alles opnieuw printen, maar eerst ga ik eens kijken wat er mogelijk is met wat ca lijm toe te voegen.
maar de passing is alvast ok
Tot ik besloten heb wat er met de motorkap moet gebeuren laat ik het printen even voor wat het is en hoop at volgende week nog wat onderdelen binnen komen zodat ik me al eens over het chassis kan buigen.
tot later, Marc