Hoofdsponsor

1/12 Mercury spacecraft van atomic city [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje Swaken !! rond um deze week af als ik de 1/300 lettercijfers decals heb voor op de knopjes en dan verder met het intrieur van de capsule

Weer een stukje verder , in % qua control display op 95 % , hierna verder met het intrieur van de capsule , dit display zal bijna als laatste geplaats worden .

001-7.png

002-6.png

008-4.jpg.png

004-6.png

006-5.png

009-5.png

011-2.png

Tot zover .

man man man, sta telkens verbaasd over wat je weet te bouwen en het tempo... komen alle tekstlabeltjes er ook bij?

ja , ik heb decals besteld letters en cijfer 1/200 1/300 dat moet wel lukken denk ik
.

heb net een hubble space telescoop klaar .

:You_Rock_Emoticon:ApplausApplausApplausBubblegum, dit is niet zomaar wat modelbouw meer, dit is wetenschap ! Onvoorstelbaar knap die bedradingen, al die fijne knopjes, schakelaars, allemaal in hun eigen specifieke kleurtjes...niet normaal !

Dankje Luitjes ! ,

Nou vandaag een beetje gedaan weer aan het display control , de letter en cijfers in wit en zwart waren binnen ( 1 mm hoogte ) .

toen op de grootste draaiknoppen geplaats , ik heb nog 0,5 mm letters / cijfers nodig , eens kijken waar ik die kan kopen , meschien heeft iemand een adres ?

001-8.png

004-7.png

006-6.png

007-5.png

002-7.png

tot zover ..

Dankje Silenoz ! ,

Weer een kleine stukje verder , de styreen rechter control box zit in elkaar met hendel , en daarna gespoten , toen verder met wat styreen binnen strips plaatsen .
toen de escape hatch gemaakt uit styreen en die weer geplaats .

Morgen verder met de tanks en leidingen .

003-7.png

004-8.png

013-2.png

014-2.png

007-6.png

011-3.png

015.png

016-1.png

001-10.png

002-9.png

006-8.png

008-6.png

009-7.png

010-4.png

Tot zover ..

Laatst bewerkt:
Knap werk hoor, ziet er zo makkelijk uit maar op deze schaal is het toch veel priegelen denk ik.

Fred

dankje fred en lox665 ,

fred het priegelen komt nog straks al die ellementen erin proppen op het laats .

ik denk dat ik ernog een upgrade bij doe , moet wel zagen in een nice gepsoten hitteschild maar dat geeft wel iets extra,s

Mercury_MA7_CMSI_RK_2008_8.jpg

Laatst bewerkt:
Dankje Bert !

Nou weer een stukje verder luitjes , de astronaut ligt erin afgewerkt de bedrading slangen en rest hardware is afgewerkt en erom heen geplaats .

morgen de buitenkant capsule en binnenkant spuiten en raam plaatsen, verder met de de led verlichting plaatsen in de wand ( onder het luik ) van de capsule en dan de control zit combinatie plaatsen .

001-11.png

002-10.png

003-8.png

005-9.png

Tot zover ..

Hey Bub,

Ge gaat er een echte van maken met al die bedrading, gewoon een prachtexemplaar man ;)

Prachtige vorderingen Bubble, heel knap op te zien hoe je al die fantastisch mooie details zelf maakt.

Petje af, puik werk ApplausApplausApplausApplaus

Dankje luitjes ,

ik heb het model in elkaar gezet en over een hartlijn ( totale lengte 75 cm ) geplaats op de base , daarna het retro rocket pakkage gemonteerd .

het is nu goed oppassen met het lak werk en de kleine details afwerken .

006-9.png

004-10.png

tot zover ...

Geen hoed, geen petje maar een reuzesombrero gaat hier van mijn kop af Applaus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan