Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Héél erg bedankt jongens Van de week begin ik aan een ondergrondje en zal ik wat finale foto's plaatsen. Als wat ik in mijn hoofd heb lukt zal dit een echt "plaatje" worden
Tomas, misschien een kleine tip voor het nemen van foto's, gebruik een neutrale achtergrond om het model te fotograferen, vb blauw, dan kan je fototoestel zich beter focussen op het model.
Van de week heb ik niet veel tijd gehad maar toch af en toe wat kunnen doen aan het ondergrondje.
Eerst dit in elkaar geplooid en geplakt:
Na een uurtje prutsen, passen, stukjes zoeken die uit mijn pincet gesprongen waren, nog wat puzzelen en wat kleven had ik dit:
Zwart sapje erover gegoten:
Zoals je wellicht opmerkt heb ik ook een laddertje in elkaar gefrutseld en voorzien van een eerste kleurlaagje.
Dit ligt nu te drogen samen met de ondergrondplaat waar dit alles samen met het vliegtuig gaat opkomen.
Wat je zou moeten doen is de foto uitprinten en een mooie setting te maken die de stripplaat illustreerd. Dan deze erbij plaatsen, dan krijg je een prachtige look. Echt.
Nu met die kleine onderdelen erbij, natuurlijk ook zo geschilderd word het helemaal compleet.
Heu.... toch maar niet hoor, Rik. Ik ben van het type "rap content als ik er maar niet te veel moeite moet insteken"
Dus plaatje gescand, opgeblazen, met kleurenfilter gespeeld, uitgeprint, bijgesneden en viola, result ! Nog één oog dichtknijpen tijdens het kijken en je hebt een plat plaatje
Enorm speciaal, maar bijzonder origineel...
Met een Buck Danny scene als decor komt je toestel echt tot zijn recht.
Hoe meer ik er naar kijk, hoe wijzer ik het vind.
Juist die setting is toch helemaal geweldig. Nu nog een mooie base plaat waar de achtergrond en het vliegtuig op kunnen staan. Hoef je alleen de vloerplaat maar te schilderen.
Bedankt jongens, dit raakt me. Vooral omdat ik er eigenlijk heel weinig moeite voor heb moeten doen; zijn al die jaren strips lezen toch nog voor iets goed geweest
Ik heb nog een ideetje om het totaalplaatje nog iets aan te passen. Nog wat knip en plakwerk zoals in de lagere school
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.