Hoofdsponsor

Mijn afscheidsgeschenk [DONE]

Prachtig!!
Als ik een kleine toevoeging mag doen aan de opmerkingen van Erwin, de oorlellen mogen op je model ook iets groter zijn.
Verder geen toevoegingen, enkel dat ik het ook niet onmiddellijk zou kunnen wat jij doet... :nowink:

Hey Jan bedankt voor de reactie ge ziet dat ge er direct commentaar op krijgt ( goed of slecht ) nu kunnen we ons eens inbeelden hoe die man eruit ziet ik vind op die paar genoemde puntjes het gewoon fantastisch ik zou niet weten hoe ik eraan zou beginnen
Man geweldig ik denk dat uw vriend collega gewoon uit zijn bol gaat
Tof tof tof
Grtz Marc

Kleuren zien er goed uit Jan.
Zou je voor het montuur van de bril geen gebruik kunnen maken van fijne koperdraad ?

Mark

Prachtig beeldje is dit aan het worden, de gelijkenis is sprekend! Ik zou het niet kunnen, chapeau.
Het idee om koperdraad te gebruiken voor de bril lijkt me ook wel een betere oplossing.

Laatst bewerkt:
Bedank voor de tips en opmerkingen, het is zoals een tekst schrijven op de duur ziet mijn zijn eigen fouten niet meer.

Ik heb een beetje verder gepruts, ik heb nog 10 dagen om er de fouten uit te halen.
De neuspartij heb ik aangepast, de oren gaat jammer genoeg niet meer. Dit ligt aan mijn huidige kunnen en misschien lukt me dit in de toekomst bij een eventueel andere figuur dan wel.
Het brilletje heb ik uit 0.5 mm koperdraad gemaakt, na mijn vingers een paar keer mee te hebben gesoldeerd heb ik het dan maar met secondelijm gekleefd.
Indien ik nog de moed vind probeer ik nog een fijner te maken.

De basis voor de kleuren ligt vast, er is wel nog een paar dagen werk aan maar ik denk we gaan in de juiste richting.

attachment.jpg

Hulp, tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
Enkel opnieuw beginnen is geen optie.

Grtx Jan

Deze bril vind ik tot nu toe de best geslaagde Jan.
Het kan dat ik er heb overgelezen, maar welke schaal is dit (ongeveer) ?
Bij 1/10 zou je eventueel kunnen opteren voor 0.35mm dikke draad.
Uniform is absoluut geslaagd, doet me denken aan m'n eigen camo vest en broek die ik droeg bij het ABL.

Mark

Volgens een snelle berekening zou je inderdaad hier ook met 0.35 kunnen werken Jan.
Maar dat gaat nog een groter gepruts worden om te solderen of lijmen...

Mark

val hier na een tijdje weer binnen Jan , mooi figuurtje moet ik zeggen.
ga je glazen in het brilletje steken ?

grt Nicolas

Ik heb verder gewerkt aan mijn vriend, veel tijd blijft niet meer buiten nog details aanbrengen en kleine foutjes wegwerken.

1200x1000_2-1.jpg

De naam en het opschrift Belgium zijn gedaan met fotopapier en dan aangepast, valt eigenlijk goed mee en spaart een hoop tijd.

Grtx Jan

Ik durf te zeggen dat hij geslaagd is Jan.
Vind hem zeer gelijkend met de foto's.

Mark

Ik kom hier nu eens binnenvallen en ben bijna omvergevallen van verwondering. Zeer mooi gedaan!!

Zou je de groepsfoto van de ledendag niet eens omzetten in een sculptuur? Lijkt me een mooi maar moeilijk project. De schoonste jongens van het forum bij elkaar...:yuck:, mezelf inbegrepen uiteraard :D.

Grts,
Joost

Terug
Bovenaan