Hoofdsponsor

Mijn Cyborg experimentje. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Interceptor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

Interceptor

Guest
Ik wou jullie graag deelgenoten maken van mijn eerste experiment met olieverf schilderen van een gezicht.
Ik koos hiervoor een buste van ons lid Jiver die ik met de ledendag in Edegem had gekocht.
Aangezien plaatjes meer zeggen dan woorden, hier de foto's van mijn afgewerkt experiment.
Alle opbouwende kritiek is welkom.

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

main.php

Mark

P.S. Ik wil hier ook nog even modelbouwerke bedanken voor de foto's. Zonder hem had dit een topic zonder geweest...;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg al kippevel door er naar te kijken :wall: :O
De tanden lijken levensecht.
Weet anders niet veel te zeggen....

Jawadde Marc,als dat niet schoon is zeg....zéér realistisch en levens echte kleuren! Toppie ;)

Ah! had deze al zien liggen in Oostende, maar nog niet bij jou geplaatst :).
Zeer mooi aan het worden Mark en op de foto's toont dit ook weer groter dan hij werkelijk is.

Marc ........top man........hoe prachtig .........dit is echt een wow gevoel ........ :nowink:

Zeer mooi Mark,
tanden zien er echt uit en het oog is ook schitterend. (de rest ook trouwens)

Iedereen bedankt voor de lovende kritieken. Is voor mij een hart onder de riem om nog van die experimentjes te starten en nog meer mijn best te doen om een goed resultaat neer te zetten.

Mark

Hij moet zijn tanden eens poetsen... :wub::wub::wub:

heel realistisch...mooi gedaan...

't Is een vechtmachine hé Petra, geen poetsmachine:D:D:D;):)

Bedankt voor de complimenten iedereen.

Mark

Had die ook zien liggen in Oostende maar wist niet dat deze van jou was Mark, netjes geschilderd hoor!

Fred

Heb die ook zitten bewonderen in Oostende....zag er echt prachtig en heel realistisch uit.
Had toen totaal geen idee van wie het was tot nu :) in het vervolg misschien naamkaartje bijleggen ;)

Pierre en Erik, bedankt voor het compliment.
Pierre, ik kon daar toch moeilijk een naamkaartje bijleggen hé.
Stel dat iedereen had gedacht dat het een zelfportretje was... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: (Maar bedankt voor de tip...) .
Erik, ik ga zeker proberen om nog meer figuren te schilderen. Ik vind het wel iets hebben.
Alle hulp en tips zijn altijd welkom en ik tracht om die dan ook direct uit te proberen.

Mark

ik heb deze vandaag ook gekocht, ben eens benieuwd of ik er ook zoiets moois van ga kunnen maken

Kawaminator, dat gaat zeker moeten lukken. Als je al zelf begint te sculpten, dan moet het schilderen ook wel lukken.
Heb je al een idee of je acryl- of olieverf gaat gebruiken ?
Waar je ook voor gaat veel succes.

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan