Hoofdsponsor

Mijn Cyborg experimentje. [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Interceptor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal acril verf worden denk ik.
Met acril toch al een heel klein beetje ervaring, met olieverf nog niets, dus dan lijkt me dat veiliger :p
Maar als ik er aan begin ga ik mn eigen topicje openen, zodat deze topic niet gehijacked geraakt he ;)

ik ga wel voor andere kleuren gaan denk ik :D
dr een specialleke van maken :p

Dat lijkt me logisch dat je voor je eigen "specialleke" gaat. Voor mij was dit mijn eerste keer olieverf en het is mij wel bevallen.
Maar ik wil zeker ook nog wel eens acryl proberen.

Mark

Nu wil ik hier toch ook nog even mijn totaal afgewerkt experimentje zetten.
Heb vandaag het experimentje met de fotokader en het nemen van foto's tot een goed einde gebracht (denk ik toch).
Hieronder zie je het resultaat.

main.php

main.php

Ik hoop dat jullie het even leuk vonden, als dat ik er van heb kunnen leren.

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
looking good ;)
hoe heb je het oog gedaan?
ik heb geen idee hoe k daar aan moet beginnen (iris en pupil)

Zier er goed uit chapeau !!! , ik zou alleen een donkere lijst genomen hebben , dan komt het gezicht er mooier uit ..

volgens mij is de lijst te licht loopt met teveel aandacht weg

Het projekt vind ik top echt waar..........maar de lijst vind ik ook te simplistisch ......... deze lijst moet iets uitdagend uitstralen ..begreip me niet verkeert vind prachtig ,alleen de lijst ........... 8)

Zeer geslaagd hoor Mark.
Het is gelukkig geen zelfportret geworden ;).

Die lijst zou misschien donkerder mogen, maar dat is geheel eigen smaak.

Een heel goed gelukte Cyborg Mark, je hebt er echt veel leven in gebracht. Ik blijf die coole, luie blik in dat ene oog machtig vinden. Het lijstje vind ik ook een goed idee maar ik zou persoonlijk neigen naar een zwarte uitvoering, zodat het kopje er echt uit springt.

Het verdonkeren van de lijst neem ik zeker in overweging. Ik ben er alleen nog niet uit of ik voor donkere beits, dan wel voor verf ga. Ik had zelfs een weathering met poeders in gedachten (kwestie om daar ook eens mee te kunnen oefenen)...
Kawa, voor het oog ben ik ook ten rade moeten gaan bij mijn meester en dat is GUnit (in dit geval toch). Hij heeft me de kneepjes trachten bij te brengen. Je begint in ieder geval met de iris en in dit geval bovenaan tegen het ooglid. Hierna breng je de pupil in. Niet puur zwart hier voor gebruiken maar wel je kleur een beetje trachten te blenden (verzachten). Een goede raad is om EERST met het oog te beginnen... Loopt het verkeerd dan moet je enkel het oog herdoen en niet het hele kopje. Oh en G verbeter me a.u.b. als ik niet de juiste volgorde heb gegeven:wub::wub:.

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Echt goed gelukt. Ik zie dat de koperen draden vervangen zijn door een medaillon.
Als dit een probeersel was wat word het dan als je het echt kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan