Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jordi in de dames blouses zitten van die lintjes net veiligheidsriempjes van structuur is dat niks om te gebruiken er zijn verschillende afmetingen in maar voor schaal 1:24 in autos zijn ze te grof , misschien welideaal om een haarlint van te maken
Marc
De hond is oorspronkelijk voor action figuurtjes en ik heb geprobeerd aan de poten te wringen, maar dat was niet mogelijk. Hij stond ook niet echt vlak op de 4 poten. Daarom heb ik de voorpoten ook geplaatst op een steen, zo lijkt het alsof de hond op de uitkijk staat (evt klaar om aan te vallen)
Misschien de snuit van de hond een lichte drybrush geven met grijs? Nu is het net een zwarte vlek en met een drybrush zullen er meer details naar voren komen. Verder vind ik het een heel geslaagd schilderwerk.
voor de duidelijkheid, ik heb de hond niet geverfd
Ik heb deze in China gekocht, oorspronkelijk was hij voor Action figuurtjes, maar qua schaal vond ik hem wel passen bij dit figuur.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.