Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ziet er goed uit , maar ga je eerst alles schilderen voor je ze in elkaar steekt?
kom je dan niet in de problemen met lijm naden of is de figuur juist zo opgebouwd dat alle naden verdwijnen .
Meeste naden zijn verborgen. Zo heb je bv de benen die moeten een stukje in de broekspijp van de hotpants geschoven worden.
Als ik eerst alles in elkaar zet, kan ik niet meer overal aan
ps: 2e figuurtje is besteld in hongkong, maar niet hetgene dat bij deze hoort. Die komt later nog
vandaag weer wat verder gedaan en wat ik vreesde is werkelijkheid geworden... zonder dat ik het wist heeft juffrouw Krueger een borstvergroting laten doen
gevolg: de blouse sluit aan de zijkanten niet meer
ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen. Waarschijnlijk met putty of magic sculp-dinges
foto's volgen straks, ik ben ff een nieuwe fotowebsite aan het proberen
hier zie je dus de kleerscheuren door borstvergroting
aan de andere kant is het niet zo erg, maar aan beide kanten wel onder de armen (dus de zijlijn van het lichaam)
dit was een heel prutswerkje, maar ik ben wel fier op het resultaat (moet nog enkele randjes afwerken)
Kleur lijkt donker, maar het is hetzelfde paars als haar BH (en voor degene die mijn vorige figuur gezien hebben "Het Grote Onheil", zijn lapje aan de onderbuik is hetzelfde paars)
Paars is mijn lievelingskleur en ik ben erover aan het denken om in elk figuur iets paars aan te brengen, gewoon als extraatje. Bij sommige figuren zal dit wat moeilijker zijn, maar dat zien we dan wel
Tussendoor heb ik telkens een stukje kunnen bijwerken met putty. Het is niet perfect, heb er nog niet vaak mee gewerkt. Maar het is beter dan het was...
morgen ga ik terug verder met de grote werken
het gaat stillekes vooruit, maar het is toch een moeilijker figuur dan eerst gedacht.
Het zal trouwens zonder netkous zijn aan het ene been, het aanbrengen was geen succes. Maar een bloot been is ook altijd mooi
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.