Hallo, ben nieuw en heb juist je artikel gelezen. ik heb enkele kleine opmerkingen indien gewenst.
Indien je het haar volledig nieuw maakt ben je goed bezig, indien je slecht een deel wilt nieuw maken zou je zelfde stijl moeten aannemen van de orignele maker.
Het nieuw gedeelte is veel fijner als het origineel.
Grtx Jan
Bedankt voor de opmerking Grijze Wolf. Je hebt volkomen gelijk in wat je zegt.
Blijkbaar ben ik niet zo duidelijk geweest... Het gebeurd wel eens vaker dat ik dingen denk, maar dat ik het verkeerd verwoord of vergeet te verwoorden... Voor mij lijkt het duidelijk, maar voor iemand anders is dat dan weer niet zo duidelijk
Maar ik ben wel degelijk van plan om het haar volledig te herbewerken, zoals je aangeeft. Dat bedoelde ik ook toen ik dit schreef:
.... Het was de bedoeling om enkel de plaatsen te behandelen waar de ketting geplaatst is (zie de linkerkant van het figuur), maar toen ik daarmee klaar was, bleek dat het niet zo simpel is om dezelfde structuur te verkrijgen als het origineel. De aangebrachte extra's waren fijner dan de originele, dus maar beslist om voor de full option te gaan...
Met "full option" bedoelde ik eigenlijk dat ik alle haar zal aanpassen, ook de linkerkant dus
Maar ik werk soms in kleine stukjes, door tijdsnood, kids die me nodig hebben (lees oppas
), geen zin, ander project,.....
Maar nogmaals bedankt voor je input, ben al blij dat er iemand tips geeft hier, dit is mijn eerste buste
En ook mijn laatste, althans in latex, dit materiaal is geen lachertje om te bewerken
Niet te schuren, onmogelijk om netjes te bewerken (gaten boren lukt niet, versnijden is geen lachertje, lijm kleeft niet goed,...), zacht materiaal hé... En als je plastic en resin gewoon bent....