De eindfoto's zijn gemaakt en naar de site overgezet. Ik heb ze zojuist in een pb'tje naar Rik verstuurd, ze komen er dus aan.
Dank je Ron voor de mooie woorden.
Achteraf gezien was het niet helemaal een beginnersproject. Mijn volgende project, de Bon Retour, zou eenvoudiger moeten zijn volgens de ankertjes. Eigenlijk heb ik niet zo op de moeilijkheidsgraad gelet. Voor mij is het belangrijker dat ik wat met de boot heb.
Rik, dank je wel hoor. Je hebt inmiddels een pb.
Ik ga vrolijk verder met het volgende model.
Dank je Kurt en inderdaad op naar het volgende project.
Dank je Henny, ik hoop dat je mijn volgende project dan ook weer met plezier mag gaan volgen en natuurlijk van commentaar voorziet .
Dank je wel Michel. Zo'n staander is inderdaad gelijk een ander gezicht.
Wim,je hebt er een prachtig project mee neergezet.Als je zo ertegen kijkt is dit geen beginners project geworden.kan alleen maar schrijven dat je een uitstekend resultaat hebt neergezet,met een prima afwerking met oog voor details.
Erg jammer dat het afgelopen is,want ik vond dit fijn om te volgen.
Jouwn potentieel hierin is,naar mijn mening,hoog.Dus ik verwacht nog veel mooi werk van je in de toekomst.
Gefeliciteerd met dit resultaat.Een juweel om neer te zetten.
Ron.
Dank je Ron voor de mooie woorden.
Achteraf gezien was het niet helemaal een beginnersproject. Mijn volgende project, de Bon Retour, zou eenvoudiger moeten zijn volgens de ankertjes. Eigenlijk heb ik niet zo op de moeilijkheidsgraad gelet. Voor mij is het belangrijker dat ik wat met de boot heb.
Wim,
Al heb je niet het volledige verslag gemaakt omdat je het begin niet hebt. Vind ik toch door alle inzet en alles dat je hebt laten zien, dat je mij maar eens 10 foto's moet toezenden via pb zodat deze netjes in de galarij kan komen. Dit is toch een pracht van een radar schip geworden. Petje af.
Maaaaaarrrr, we noemen je vanaf nu geen beginner meer he. Dat hoeft ook niet meer met dit resultaat.
Rik, dank je wel hoor. Je hebt inmiddels een pb.
Ik ga vrolijk verder met het volgende model.
prachtig model, héél mooi en knap gebouwd, op naar het volgende project
Dank je Kurt en inderdaad op naar het volgende project.
Het is een prachtige boot geworden Wim, mijn complimenten
voor dit resultaat .
Jammer dat de bouw afgelopen is ,ik heb het met veel plezier gevolgd.
Henny
Dank je Henny, ik hoop dat je mijn volgende project dan ook weer met plezier mag gaan volgen en natuurlijk van commentaar voorziet .
Heel mooi resultaat Wim.
En ze staat mooi op die staander vind ik.
Dank je wel Michel. Zo'n staander is inderdaad gelijk een ander gezicht.