Inderdaad, ze gaan er vanavond terug af (prikkeldraad), ben na het werk even langs Pipoos gereden en heb uiteindelijk koperdraad 0.25mm dik gevonden, ideaal voor deze schaal.
@ Danny, ga aan de hand van je filmke de draad maken, super!!!
@ Mad ice, heb al zot gezocht achter dat fijne fineerhout, hetgeen nu in de loopgracht ligt is 1mm dik en heb ik gekregen in een hout speciaalzaak. Ben al naar Hubo, Gamma, Pipoos geweest voor nog dunner maar helaas. Blijf zoeken, maar voorlopig zal het met dit hout zijn dat ik het moet doen.
Ben in elk geval al terug een stukje verder met de prikkeldraad, foto's volgen nog. In elk geval al bedankt voor de beoordelingen amigo's.
Bijgewerkt bericht:
't Zal voor een ander diorama zijn mannen, krijg de huidige prikkeldraad niet meer los zonder ook de ondergrond te beschadigen. Kheb het wat te goed vastgezet :/
Het positieve is dat ik in elk geval reeds een heel goede ervaring achter de rug heb met de bouw van dit diorama en dus ook een nieuwe tak van de modelbouw voor mezelf. Het is al even tof en uitdagend als modellen bouwen en schilderen.
Maar!! Het is nog niet af. Kzit nog met de zandzakjes te klungelen, heb al zitten zoeken of die ergens te koop zijn op schaal 1/72, momenteel zonder succes.