Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zijn weer een stukje verder met de bike ,, veel resin delen zijn geschuurd en sommige bijgewerkt ( geulen waren slecht door giet werk ) en de primer gezet en toen in de hoofdkleuren gezet .
Sommige photo etch delen gevouwen en rond gemaakt , en toen gedeelte gemonteerd , ik ben tevreden met de koper kleuren gespoten en de using look .
Ik heb voor een witte zadel/stoel gekozen , past er wel bij zo'n toch wel druk model .
hiernaar komen de stuur delen allemaal fijne photo etch delen met moertjes en schroefjes .
De pendalen zitten er nu op en toen de messing steam pipe van ketel naar steam motor geplaats , toen heb ik het stuur gedeelte geplaats met metertjes .
Nu ben ik bezig met de zeer kleine handels voor op het stuur , ik maak ze iets dikker d.m.v. 0,5 styreen ze in te sluiten , zo kan ik er houten handels van maken en zien ze er voller uit .
Soms kan het voor komen dat er een resin deel eraf is gebroken zoals uiteinde sieruitlaat op laatste foto en dan moet dat gerepareerd worden d.m.v. styreen en slijpen naar de vorm .
Verder heb ik uit twee laagjes styreen een ovaal rond naar houten base vorm Venetiaan oud straatje gemaakt met put deksel , ik vind hem wel goed zo .
Pascal wat een mooie update weer gewoon subliem .......mag ik je nog eens vragen welk soort verf (merk) heb je gebruikt voor je koperkleur en in het bijzonder die cilynder het is de kleur die ik ook zou kunnen gebruiken voor onderdelen aan mijn motor ....dank bij voorbaat
De Control handels zijn nu in houtkleur en gemonteerd , toen ben ik begonnen met de photo etch mechanisme van pendalen naar stuur d.v.m. stangetjes , dit is aan elkaar gemonteerd met M1 x 4 mm en 3 mm schroefjes en moertjes.
toen boven in de ring ook alvast gedeelte van optica photoetch gemonteerd .
Daaraan komt arm met optica lens , maar die onderdelen moet ik nog in elkaar zetten en verdikken met houten handvaten , te zien op laatste foto .
ja wie niet , alleen het ernaar kijken bezorgt me bijna een org.... zo mooi het is bijna hetzelfde als naar een mooie vrouw kijken , ook daar mag je in vele gevallen niet aankomen he , en hier ook niet
Tof tof tof
grt
Marc
Er zit nu een aardig gangetje in , the optica photoetch onderdeel is in elkaar gezet en geplaats .
Toen de messing buiten gaas photoetch delen links en rechts en steuntjes voor de ringen .
Nu de uitlaat schoorteen pijp en de bedrading en kleine details en dan is dit project weer ten einde , volgende foto serie laatste handelingen en eind resultaat
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.