Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wet Sellery : Die appelsienehuid komt door de foto en gedeeltelijk omdat de verniss nog nat was op moment van foto-name.
Ik heb er enkele lagen gloss varniss van vallejo opgespoten, polijsten heb ik niet gedaan wegens nog geen polijstsetje in mijn assortiment.
Camaro : Daar moet ik je volledig gelijkgeven. Echter, deze naad is er pas doorgekomen nadat er kleur gespoten werd, daarvoor was hij totaal niet zichtbaar...
Hierbij de eindfoto's van deze - verre van perfecte, maar tot nu toe mijn beste - build. Hou ook in het achterhoofd dat dit nog maar mijn 6de model is dat ik bouw en het nog maar het 2de model is dat ik volledig met de airbrush heb gespoten. Kijk en geniet (indien mogelijk ) Graag hoor ik ook jullie bevindingen.
Je moet het zo bekijken:
Iedere build leer je iets nieuws en iedere nieuwe build wordt daardoor beter.
Als ik mijn eerste model vergelijk met de laatste, dan weet ik het ook wel.
Dat is inderdaad heel juist.
Dus bij deze zijn we weer met 2 nieuwe wagens bezig. Enerzijds de jullie al bekende Texaco Chevy Truck en anderzijds de (nog onbekende) 1971 Charger...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.