Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Nederlandse Apache is een AH-64D echter is het model een AH-64A versie. Dus als je rondkijkt moet je een A versie volgen. Nederland had de AH-64A te leen van de amerikanen ter overbrugging tot de bestelde apache's klaar waren. De D versie is anders van cockpit indeling, en ook grotere bakken aan de zijkanten. Zwart is als basis kleur niet aan te raden omdat je dan niets meer kunt doen om diepte te geven. Donkergrijs is het beste om te doen zoals Jadefalconguard zegt. Zwart is wellicht juist, maar voor ons als modelbouwers heeft dat niets. Zwart is de kleur in de cockpit vanwege de nachtzichtappartuur, ook Israelische F-16's hebben een zwarte cockpit om die zelfde reden.
De cockpit laat ik nu zo ik hem geschilderd heb, ik zelf ben er tevreden over maar bij de volgende projecten zal ik zeker de tip gebruiken
Hoi Eric, Lex en Jadefalconguard,
Bedankt voor de complimenten en hulp, ik zal vanavond na mijn werk naar de apotheker gaan en de isopropyalcohol halen.