De moed niet laten zakken Alain. Het is niet omdat 1 onderdeel niet lukt dat je moet opgeven.
Kan je eventueel omschrijven wat er met het drybrushen niet is gelukt ? Eventueel een foto.
Zoals men hierboven ook zegt, gewoon de verf srtippen (model in de ovenreiniger leggen) en opnieuw beginnen.
Ik weet niet hoe je het drybrushen hebt aangepakt, maar misschien helpt dit:
https://www.youtube.com/watch?v=kRyy_Ecu92E
Je mag je ook niet laten ontmoedigen door 1 onderdeel van een dio. Als iets niet onmiddellijk lukt, doe gewoon verder met de volgende stap. Je kan later altijd terugkomen op datgene wat niet lukte. Bij mij gebeurt het regelmatig dat ik een vignette of dio van enige tijd terug een 'upgrade' geef. Bvb een gezicht dat ik niet 100% goed vind, en waar ik me dan opnieuw aan waag om het bij te werken en te verbeteren.
Als ik kijk naar wat je bvb hebt neergezet met je Hell from Hell dio dan is dat van zeer hoog niveau. Maar je moet doorbijten. Een Dio is een verzameling van verschillende modellen / elementen. Het is een totaalbeeld, en ja daar kan al eens iets tussen zitten dat je minder vind maar dat wil daarom niet zeggen dat het totaalbeeld niet goed is. En zoals gezegd eenmaal het totale plaatje klaar kan je nog steeds terugkeren en dat ene deel verbeteren.
Maar als je nooit een project afwerkt, dan blijf je op den duur zitten met een reeks halve dingen en dat gaat dan ontmoedigen. Iedere keer dat je naar je onafgewerkte dios kijkt denk je dan van 'ik kan het gewoon niet'... En dat moet je overwinnen. Zet gewoon door, gooi die zwarte tank op het Dio en start met de volgende stap. Later kan je die zwarte tank toch nog aanpakken, ze zal heus niet weglopen.
Succes Dirk