Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Fredv, een spuitbus van Motip. maar voorzichtig spuiten, eerst een mistlaag 4 , de blauwe verf is aqua van revel ( die vierkante potjes ) en die loste precies een beetje op maar is terug goed gekomen, misschien omdat ik maar 1 dag gewacht heb om de clear-coat te zetten of de blauwe verf een laag te weinig , ik weet het niet .
nog een klein beetje aan de decals kunnen werken, het dak erop en de lichten erin vooraan.
het dak is niet in de originele kleur, dat moet blauw zijn, maar zag het liever in het zwart ( persoonlijke smaak ) ,
de decals zijn ook niet de originele, omdat ik de originele verbrod had de decals op de zijkant bedoel ik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.