Hoofdsponsor

1/6 Nordic Warrior Fantasy schaal 1/6 [wip]

Bedankt voor de reacties.
Het schild past wel bij de figuur vind ikzelf, ik ga in ieder geval geen ander schild maken voor deze jongen, ik heb ook nog een vrouwelijke krijger, die krijgt een wat mooier rond schild :)
Het zwaard heb ik ook af, op zich wel tevreden over,

attachment.jpg

attachment.jpg

En nou nog de hakbijl afwerken.

de voorkant van je schild is niet direct mijn keuze maar kwa werkstuk mag het er zeker zijn, natuurlijk met bijpassend zwaard evenaans voorzien van toffe accenten
Zeker de moeite om je te blijven volgen.
vgr Marc

Heel mooi zwaard.
Vind persoonlijk de achterkant van het schild wat onrealistisch maar dat doet geen afbreuk aan je bouw- en schilderkunsten.
Blijf zeker volgen.

Bedankt voor de reacties iedereen.
Ik heb de oorspronkelijke schouderplaat vervangen door een andere, omdat ie niet stond bij het schild.

Stuk klei

attachment.jpg

Beetje sculpten

attachment.jpg

Waterverf onder andere

attachment.jpg

Resultaat na waterverf en lichtgoud drybrushen

attachment.jpg

En dan even checken of het een beetje staat

attachment.jpg

En alles bij elkaar zijn we zo 2 1/2uur verder weer :)

Dank u voor de reacties :)
Ondertussen ben ik met de laatste accessoires bezig. Wanneer dit klaar is maak ik de figuur helemaal af met blanke lak. En dan komen de eindfoto's ook in zicht, gesteld dat alles goed gaat natuurlijk

Bijl eerst maken, deze is gewoon fantasie, en volgt verder geen regels zoals een Vikingbijl

attachment.jpg

attachment.jpg

Met de AB wat metaalkleur erop aangebracht

attachment.jpg

En alvast een klein beetje shading, mooi dichtbij deze

attachment.jpg

En hier komt het kereltje op te staan. komt nog wel kleur op uiteraard

attachment.jpg

i like it ( Tolkien zou het niet beter kunnen bedenken )
Heel mooi werk lever je daar af !
hoedje ( of helmpje ) af voor jou
gr van Lode

Dank u wel Lode, alleen denk ik dat Tolkien het toch wel wat beter kan bedenken hoor, ik ben slechts een piepje in de verte vergeleken bij dat soort werk :)
Ondertussen heb ik het fantasy noormannetje op de ondergrond gekregen, en even gekeken hoe dat staat.
Ik ben er natuurlijk niet tevreden over, maar ja :)
Het is ook niet echt een mooie foto, maar alvast voor het idee

attachment.jpg

Arthur,de moment dat we volledig tevreden zijn over ons werk is de lol er af en de goesting om nog iets mooiers te maken.
Maar, je kan toch wel zeggen dat je hier een figuur hebt neergezet die gezien mag worden.
Ik vind ze alvast een dikke proficiat waard.
vgr Marc

Een prestatie waar je terecht trots op mag zijn, ik kan het niet, dat weet ik zeker.
Ik kijk al uit naar je Red Sonja ;)

Dank u voor de reacties Marc en Beyond.
Trouwens Beyond, ik kan het ook niet echt, maar ik wil het heel graag kunnen :)

Terug
Bovenaan