Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor de reacties.
Het schild past wel bij de figuur vind ikzelf, ik ga in ieder geval geen ander schild maken voor deze jongen, ik heb ook nog een vrouwelijke krijger, die krijgt een wat mooier rond schild
Het zwaard heb ik ook af, op zich wel tevreden over,
de voorkant van je schild is niet direct mijn keuze maar kwa werkstuk mag het er zeker zijn, natuurlijk met bijpassend zwaard evenaans voorzien van toffe accenten
Zeker de moeite om je te blijven volgen.
vgr Marc
Heel mooi zwaard.
Vind persoonlijk de achterkant van het schild wat onrealistisch maar dat doet geen afbreuk aan je bouw- en schilderkunsten.
Blijf zeker volgen.
Dank u voor de reacties
Ondertussen ben ik met de laatste accessoires bezig. Wanneer dit klaar is maak ik de figuur helemaal af met blanke lak. En dan komen de eindfoto's ook in zicht, gesteld dat alles goed gaat natuurlijk
Bijl eerst maken, deze is gewoon fantasie, en volgt verder geen regels zoals een Vikingbijl
Met de AB wat metaalkleur erop aangebracht
En alvast een klein beetje shading, mooi dichtbij deze
En hier komt het kereltje op te staan. komt nog wel kleur op uiteraard
Dank u wel Lode, alleen denk ik dat Tolkien het toch wel wat beter kan bedenken hoor, ik ben slechts een piepje in de verte vergeleken bij dat soort werk
Ondertussen heb ik het fantasy noormannetje op de ondergrond gekregen, en even gekeken hoe dat staat.
Ik ben er natuurlijk niet tevreden over, maar ja
Het is ook niet echt een mooie foto, maar alvast voor het idee
Arthur,de moment dat we volledig tevreden zijn over ons werk is de lol er af en de goesting om nog iets mooiers te maken.
Maar, je kan toch wel zeggen dat je hier een figuur hebt neergezet die gezien mag worden.
Ik vind ze alvast een dikke proficiat waard.
vgr Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.