Mannen allen bedankt voor uw reactie hoe sterk ook.
Persoonlijk ben ik niet gechoqueerd met jullie reacties maar mag ik zelf in mijn topic uitmaken wat ik van een gegeven reactie of opmerking vind en hoe ik er mee wil omgaan
Ik leer van jullie allen veel bij en vind het een eer dat jullie mijn topic willen volgen en bijsturen waar nodig.
Respectvol en met bewondering volg ik jullie topics en streef ik ook naar beter en beter.
Door recht toe en recht aan, jullie mening te geven die steeds goed bedoeld is, hoe ongebreideld ook leer ik steeds wat bij.
Maar laat dit niet in een conflict uitaarden waar niemand wat aan heeft.
Dus om een lang verhaal kort te maken had ik na de eerste opmerkingen van Roy zitten prutsen aan de glazen van de koplampen omdat die scheef stonden zonder te beseffen wat Roy bedoelde.
Dus maakte Roy de opmerking dat hij niet echt iets zag, dus even aan de vrouw gevraagd of zij de fout zag.
Dan kwam Jan met zijn schrijven en in alle eerlijkheid was ik volledig akkoord met analyse tot de vrouw droogjes opmerkte dat het toch scheef stond en ze Roy gelijk gaf.
Dan begon Steven waarvoor dank over de fenders.
Stilte hier: want wat zijn in godsnaam fenders. Dus opgezocht en weet nu wat dat is.
Dus: a)Heb de buis tussen de lampen terug gebroken en wat aan gewerkt.
B)heb aan de fender wat gewrongen en gefriemeld.
Nu hoop, ik dat het beter is want verder laat ik het gerust en verwijs ik naar de tekst van Jan die helemaal niet slecht bedoeld is en waar ik Jan volledig in begrijp.