Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op het eerste zicht ziet het er toch al goed uit hoor.
Maar je hebt van Roy een gouden tip gekregen om het nog meer te perfectioneren, ben benieuwd naar het verschil.
Welke tape bedoel je juist? Lijkt mij wel een goede keuze, zo heb je onmiddellijk de dikte van de chroom
Ja Beyond ge zult dat misschien al ergens gelezen heb dat den deze niet veel weggooit nu heb ik gisteren ( waar het vandaan komt weet ik niet ) ergens in mijn garage een rol tape gevonden die harder blinkt dan bmf het is gewoon chroom zoals we allemaal kennen op onze auto's
De tape is niet zo soepel dan bmf en dunner dan die alu tape die men gebruikt om kachelbuizen mee te dichten iets raar dat wel en daar heb ik op een glasplaat een zeer smalle reep van afgesneden en dat dan gebruikt voor mijn visor , ik ga nu wel de raad opvolgen en opnieuw beginnen
grtz Marc
Vrienden van het goede leven ,ik heb na dagenlang ( niks doen ) uiteindelijk iets kunnen doen en ik hoop nu dat ik het gewenste resultaat heb bereikt , en maatekes wederom bedankt om me weeral te overtuigen om het opnieuw te doen en weer heb ik ingezien dat jullie weeral gelijk hadden en ik verkeerd was .
En ja ik kan dat toegeven
Hier de Laaaaang verwachte beelden en nu is het weer aan jullie
En dan nu weeral hoofdbrekerij om het juiste te maken het is allemaal niet zo simpel dan dat het eruit ziet
Ik begin met het kofferdeksel als model te leggen
Het imperiaaltje had ik al gemaakt een paar weken geleden
daarna met overschot van koperdraad die ik gestript heb de bevestigingen gemaakt als klem of hoe je het ook noemt heb ik dan weer gemaakt van dezelfde koperdraad en deze voorzichtig plat geklopt , recht gemaakt en een haakje van gemaakt en dit dan aan een recht stukje koperdraad gesoldeerd
als laatste voor nu heb ik weer van dat platte koper twee stukjes afgesneden en rond de drager geplooid wat ik nu straks ga proberen te solderen
zo dat was weer een aflevering van " De Bagagedrager "
groetjes Marc
Neen neen ik ben met Roy allee het is te zeggen Roy is mij aan het leren om roest te maken maar dit is een probeersel veel te bruut en te groot
Maar kreeg mijn foto niet op de chat daarmee langs hier gegaan
Nu ik er een beetje mee weg ben , niet de bovenste beelden die waren als voorbeeld bedoeld , ben ik voorzichtig aan de uitlaat van de kever
begonnen , ik hoop dat dit een goed resultaat geeft
Dit is het resultaat voor de eerste maal van ons coachke
Marc
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.