Hoofdsponsor

1/35 Panzer III ausf K (Sd.Kfz.267) [wip]

Zal ik in de toekomst misschien nog eens doen.
Bedankt voor de tip Erwin.
Ga eerst enkele andere projecten afwerken denk ik zoals de Stug en hier onmiddellijk al de aangegeven technieken op toepassen (als ik ze niet vergeet, ben nogal vergeetachtig dikwijls).
Dankzij Erwin komt dus nog een vervolg op. :D :D

Er is inderdaad al een verschil te zien :)
Misschien ook het rubber van de loopwielen (ook de twee reserve) en de return rollers nog aanpakken ;)
Dat zal ook een enorm verschil maken....

Mooie verwering en roest, doet me watertanden en geeft me nieuwe moed voor de Sherman;)

Bedankt man, je ziet dat er toch steeds aandachtspuntjes zijn die men over het hoofd ziet en waar de mannen je hier doen aan herinneren e. :D :D
Dat is het leuke aan het forum e.

Edit: ik zat blijkbaar terug nog op de dochter haar login ingelogt. (Buzzy)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je compliment.
Vind hem zelf ook wel al geslaagd maar zal in de toekomst de puntjes die ze hier aanhalen misschien nog eens onder handen nemen.
Het valt me wel op dat het roest op de foto's harder opvalt dan in het echt.

Bedankt scalemarc. Uit dit topic blijkt zeer duidelijk dat een model nooit 100% klaar is maar dat er toch in de toekomst steeds details kunnen verbeterd worden. Zeker naar mate dat de vaardigheden van de bouwer verbeteren.

Nadat je de verflagen op je model gezet hebt , heb je er een vernis laag over heen gezet ? Ik doe dat altijd met een blinkende vernis. Je weathering die je er dan nadien opzet vloeit beter open en is ook beter onder controle te houden. Als je die producten rechtstreeks op je matte verf zet kruipt ie er direct in en laat het vlekken na . dat geld voor filters t.e.m. pinwash.
Bv een pinwsah op een verniste ondergrond kan je na een beetje te laten drogen mooi wegblenden waar nodig.

Terug
Bovenaan