Dank je Silenoz, kunt ge geloven dat ik gisteren nog schoppen van de gemeente-arbeiders op hun camionette heb bestudeerd ?
werden deze gebruikt dan? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je Silenoz, kunt ge geloven dat ik gisteren nog schoppen van de gemeente-arbeiders op hun camionette heb bestudeerd ?
werden deze gebruikt dan? ;-)
Ja amaai, herhaal dat nog ne keer aub.Hoi Dreke, eerst een basis van Tamiya Buff, daarna burnt umber olieverf en er weer grotendeels afgehaald mbv. een stugge borstel, her en der met een fijne tandenstokerpunt wat extra verf weggehaald voor tekening, na droging een drybrushing met mix van wit en gele oker (wrééd subtiel hoor!).
Hoi Dreke, eerst een basis van Tamiya Buff, daarna burnt umber olieverf en er weer grotendeels afgehaald mbv. een stugge borstel, her en der met een fijne tandenstokerpunt wat extra verf weggehaald voor tekening, na droging een drybrushing met mix van wit en gele oker (wrééd subtiel hoor!).
hmmmm dit zijn de beste topics degene waar je uw fantasie moet gebruiken. hehehe kijk uit naar de eindfoto's guy. kan haast niet wachten.
groeten jonas
Dat is precies wat m'n vrouw zei op onze huwelijksnacht.stel u er dan niet te veel bij voor he, dan valt het eindresultaat wellicht mee...
Om een lijn in mijn serie Duitse tanks te krijgen zal ik ook deze sec op display zetten
Is het de bedoeling dat ge alle voorname Duitse panzers afwerkt misschien ?