Hoofdsponsor

1/35 Panzer t 38. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ tom : Wat zijn die drie flesjes op die laatste foto? Een soort van primer ofzo? heb dat nog niet gezien

groeten

Wat zijn die drie flesjes op die laatste foto? Een soort van primer ofzo? heb dat nog niet gezien

Op iedere foto zie je de kleuren die gebruikt zijn om te mengen, op de laatste foto zie je de drie gemengde kleuren samen die gebruikt worden voor de camo te schilderen ;)

Sorry hoor Tom, heb even de vrijheid genomen om te reageren in jouw plaats ;)

Beyond , geen probleem:$

tot nu toe niet veel drie camo patronen tegen gekomen op een 38T
maar had deze mengsels tegen gekomen op het net en messchien kan je ze gebruiken als het nodig was

tom

beetje opgezocht, en de enige die in 3-toon rondgereden hebben waren de originele tjechische van vlak na de annexatie..., er is twijfel of de panzer 38t's die naar de andere asmogendheden gegaan zijn misschien een museummodel met een 3tone en de tjechische of slowaakse kentekens?

Mannen, hartelijk bedankt allemaal voor jullie voortreffelijke hulp, nu zal ik niet te zwaar in de fout gaan.

Nu, ik heb een besluit genomen omdat we nu eenmaal verder moeten. Ik ga, rekening houdende met de geschiedenis, kiezen voor een donkergele (Dunkelgelb) versie, om weer eens niet te vervallen in het Panzergrau.

Dragon geeft in de instructies verschillende opties, gaande van verschillende grijze over een gele tot een gele met soft edge camouflagespots in bruin en groen op een gele basis (de gevechtsunit hiervan is echter onbekend, dus maar niet doen dan...). Het was me in eerste instantie echt wel om een hard edge camo te doen.

Tom, ik verf met Revell Aqua Acrylics, maar je eindkleuren zal ik zeker kunnen benaderen als het eenmaal zover is, ik ga je info dus ook zeker gebruiken !

Vandaag maak ik een begin aan het spuitwerk binnenin, gisteren heb ik een hoop gemaskeerd...

Iedereen nog eens bedankt !

Een beetje een start gemaakt met de personeelsruimte...

SDC19360.jpg

Laatst bewerkt:
Hé ik zie een kleurtje........:D

Het begin zien er alweer zeer belovende uit Guy

Cheers,
André

Danny, André en DJs, als het voor jullie goed is zal ik zo nog wat verder doen dan.:D

Tja DJs, dit alles zal 100% verdwijnen maar ik heb er plezier van, ik kan wat experimenteren en het is een goede voorbereiding voor een blootgelegd interieur dat ik later nog wil gaan doen, met extra details natuurlijk.

En daar ziet ge dan niets van ?

Helemaal nada beste Famo, rien de knots. Maar zoals gezegd, ik heb de Tristar interior for Panzer 38 (T) op het oog, later zullen de twee mekaar dan aanvullen in m'n vitrine.

Satijnwit met een heel klein beetje Sand om het te breken. Er zit een wash overheen van gebrande omber en een beetje ultramarijn blauw, maar dan niet doodgemengd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan