D
Droop
Guest
Swa, ik zat helemaal achteraan in de zaal, verborgen achter een zak popcorn.Luc,ik heb u niet zien zitten in de zaal...................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Swa, ik zat helemaal achteraan in de zaal, verborgen achter een zak popcorn.Luc,ik heb u niet zien zitten in de zaal...................
Ik denk idd dat het dan ook wel eens te maken zou kunnen hebben met het cameralicht. Dat is dan wel jammer he. Live is ze vaak mooier.
Fin.
Heel mooi filmpje Ron
Als ge dat filmpje dan naar de makers van de Pershing stuurt,denk ik dat ze met open mond gaan kijken.
Ik denk dat je de komende jaren nog flink wat bestellingen voor allerhande projecten gaat krijgen
En natuurlijk hoop ik dat daar ooit een Spitfire of Ferrari bij is, in een mega grote schaal.
Groeten, Pascal
Ach dus dat was dat gekraak. Het lag dus niet aan het filmpje.Swa, ik zat helemaal achteraan in de zaal, verborgen achter een zak popcorn.
Heb je een beetje in stilte gevolgd Ron ,prachtig schip geworden wijkt helemaal af van de manier waarop ik bouw jij schaaft ,vijld schuurd je schip te voorschijn uit allerhande materialen is meer plastische kunst .Je moet daar wel een goed oog voor hebben, dek dat je het als beeldhuwer ook zou make. Ga je volgende projecten zeker volgen
Heel mooi filmpje Ron
Ik ben heel benieuwd naar de reactie van de Ferretti-group
Er staan wel een paar foutjes in de engelse tekst, maar dat is maar een kleinigheid.
En nu is het vol spanning wachten op de eindfoto's.
Groeten, Pascal