PaFifi, Dit is schuurpapier. Zie mijn topic over de Marseille, daar heb ik dit helemaal uitgelegd. Komt ook nog op mijn site. Die gaat straks in groot onderhoud omdat het eerdere onderhoud niet goed is gelukt. Boel veel overschrijven enzo.. Maar gelukkig is het meeste wel dynamisch.
En natuurlijk een kleine update.
De kraanbalken komen er op.
Stukje hout gesneden en gepolijst. Word de naamplaat op de spiegel.
En geschilderd met de tekst Captain Morgan. We weten allemaal dat dit scheepje is uitgegeven onder deze naam. Dus bij deze ook op de spiegel.
De lantaarn, ik heb gekozen voor een flinke ipv twee of drie wat kleinere. Die kleinere waren makkelijker geweest omdat ik die nog in messing heb liggen in de juiste schaal....
De lantaarn of heklicht op kleur gebracht. Draagarm zwart, een driepoot. Dan een brons kleurige frame met zilveren ruitjes waar een tipje blauw door zit.
De kanonnen geschilderd, het paard rood met blanke wielen. Dan de loop zelf natuurlijk zwart.
De kanonnen op de plaats van bestemming.
De trappen naar de hoger gelegen hekken. Daar komen nog een paar leuningen naast te staan.
De affuiten op de plaats. Deze zijn ook netjes mat zwart geschilderd.
Dan de jufferblokken. Deze krijgen hun zwarte kleurtje en worden met nagels vast gezet.
En zo ziet het er dan uit. De jufferblokken blijven ook zwart. De blokken zelf zal ik niet bruin schilderen tot nu toe... Wie weet wat ik morgen denk.
Tot de volgende keer.. En bedankt voor het kijken.