Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Ton, zeer knap werk, wat ga je eigenlijk met de Ducatie doen als ie helemaal af is?
Fantastische kit Tom ! zo één zou ik ook graag bouwen.
Ik heb vernomen wat je vind van verweren van deze beauty, maar kan het niet laten
te zeggen dat een subtiele wash het model 'rijklaar' zou maken.
Doe je het niet : alle respect voor jouw keuze, het is immers jouw plezier
Die uitlaten zien er spectaculair uit !!
Vragen : die kleurwas had ik nog niet van gehoord.... is dit iets speciaals ?
Welk merk gebruik jij en waar koop je dit ?
Veel plezier verder met dit scheurijzer
groeten (ook van het Joe Bar Team )
Ik begrijp je helemaal en teken voor akkoord maar niet zonder nog iets te zeggen ter leering ende vermaeck :De "subtiele" wash! Om te beginnen: ik beschikt niet over de vaardigheid, dus die zou ik mij eerst eigen moeten gaan maken door op andere modellen te gaan experimenteren. Voordat ik tevreden was over mijn eigen vaardigheid met de waxes is er veel tijd over heen gegaan. En dat heb ik er nu even niet voor over, ik ben al blij dat ik weer met de Ducati aan de gang ben . Ik zou het mij zeker aanleren als ik - net als jullie - het gevoel zou hebben dat het achterwege laten, ten koste zou gaan van het eindresultaat.
Maar een wash is een detaillering en dit 1:4 model is zo kolossaal en al verschrikkelijk gedetailleerd. Het model pakt op alle detail al het natuurlijke licht zodat kunstmatige schaduwen etc. naar mijn smaak niet nodig zijn. Je brengt toch ook geen wash aan op je eigen 1:1 vervoermiddel ....en 1:4 ligt heel dicht bij 1:1!
leuk voorbeeld en helemaal waarBedankt voor de uitleg mbt licht e.d. Dit soort - verschil in - inzichten maakt onze hobby nu zo veelzijdig. Ik stel mij voor dat eind 19e eeuw op franse terrasjes ook dit soort discussies plaatsvonden tussen franse schilders die verschillende technieken hanteerden. En iedere schilder vond zijn aanhangers ....want het blijft een kwestie van smaak