Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit wil ik toch nog graag even zeggen : Ton, uw bouwverslag is voor mij hét ultieme voorbeeld van hoe een F-40 schaalmodel er moet uitzien Dankzij de prachtige foto's, en het mooie bouwverslag, heb ik - bijna een jaar geleden - de beslissing genomen om een Pocher F-40 vergaand te verbouwen.
Intussen zijn er misschien wat bouwers bijgekomen die nog een stapje verder gaan, maar die zijn net als ik geïnspireerd door uw werk.
Ik beschouw u dus als de vader van mijn beide F-40 projecten. Heel erg bedankt Ton, voor uw altijd aanwezige en enthousiaste hulp, voor al het mooie referentiemateriaal, en ook voor de steun, de schouderklopjes en de fantastische inspiratie.
Dus bij deze, van harte : "Bedankt Ton".
Groeten, Pascal
Ton, al ga je nog 10 jaar door hiermee,
Dominiek bedankt, maar ik moet er niet aan denken...soms wil ik nu al wel gewoon weer eens iets anders
Zeer mooi.
Ik val toch elke keer weer mijn mijn stoel af als ik dit zie.
Maar ik heb wel een vraagje. Hoe heb je dat daschboard nu gemaakt. Die bekleding vooral. dat ziet er echt super uit. Zeker met al die knopjes enzo. Ik zou zweren dat je een echte hebt laten zien.
vette kit kostprijs zal ook wel hoog liggen voor deze kit.
Want dit kan ik nooit van mijn leven evenaren.......