Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/35Pointe du Hoc, 0700 hr, 6th of june 1944 [DONE]
Bedankt voor de mooie reacties, ben een weekje weg geweest en kan er nu terug goed invliegen.
Wim500: inderdaad dat zal moeilijk worden om alles mooi op de foto te krijgen, maar dan maar in fragmenten hé
Marc w: Het eindresultaat is nog ver af hoor dus af en toe eens komen piepen zou ik zeggen.
Nicob12: Je kan dit ook hoor, zoals Danny zegt veel stelen met de ogen en heel veel vragen stellen op dit forum, hier helpen de mensen je echt vooruit.
Ik ben nu bezig aan de 3de Ranger die de klif zal beklimmen. Foto post ik later wel.
Deze mooie reacties doen mij veel plezier, maar we zijn er nog lang niet.
De volgende Ranger is de eerste die een plaatsje krijgt op het strand, de basis kleur zijn hem al gegeven. Daarna een laagje matte vernis en nu wachten voor de schaduw en licht effecten tot hij droog is.
Hij is al serieus bepakt, en hij moet nog zijn wapen en een torpedo bangelore meekrijgen.
Ondertussen ook het gezichtje van de volgende Ranger geschilderd. Deze gaat weer klimmen.
Bart, goed bezig man. Weer eentje in de afwerking. Die donkere zak op z'n bil is een rubberen 'Assault gas mask bag' en die heeft een mooie gele opdruk.
Ik zoek een foto en post die, als ik er geen vind neem ik een foto van m'n eigen exemplaar in de verzameling.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.