Heren,
Merci voor de reacties en opmerkingen , de bouw van de "Prosche" gaat verder , traag maar gestaag
Heb me vol overgave op het interieur gestort ,op de meeste foto's online van de echte "Porsche" zie je meestal een zwart interieur
om het niet één zwarte vlek te maken heb ik verschillende soorten zwarte verfjes gebruikt , waaronder LP-60 Nato Black als hoofdkleur dat is zwart zonder dat het te zwart en onrealistisch wordt , verder nog zwarte primer van AK , semi gloss black van Tamiya , Matt black van Tamiya...
De stoelen heb ik in twee kleuren gespoten en moesten bekleed worden met carbon decals uit de kit , die decals zijn van uitstekende kwaliteit en passen perfect , ze zijn dan ook van Hobby Design en dat is eigenlijk dezelfde firma als Alpha Model ( naar ik hoorde )
hier de stoelen ingebouwd en voorzien van de sloten voor de veiligheidsgordels
Vervolgens het dashboard in elkaar gestoken , veel PE en veel decals , veel onderdeeltjes , maar dan heb je wel een mooi gedetailleerd onderdeel , benieuwd wat er nog van zichtbaar zal zijn op het eind als alles dicht zal zijn......
De twee binnenkanten van de deuren , bestaan ook uit meerdere onderdelen en PE grilles voor de speakers
Vervolgens het afgewerkte interieur minus de veiligheidsgordels , want daarvoor moeten de "binnendeuren" eerst in de body gekleefd worden
Verder nog een impressie van de voorste luchthapper/bumper , stuk resin en een hoop PE grilles , weten jullie soms welke primer te gebruiken voor PE , deze doe ik met zwarte primer van AK , maar bij het minste aanraking met bvb een pincet komt de verf er af
That's it for now folks ....
Greetzzzzz Modest