hier ben ik nog eens met wat vorderingen
Zo ga ik de 928 verlagen ik denk wel dat het bekend is
eerst de speling bepalen tussen het wiel en de bovenkant om te kijken of er genoeg speling is , ik ga hier ietsje anders te werk , namelijk ik haal een stukje weg uit de veerpoot ( veerbeen ) maar dat stukje smijten we niet weg want dat heb ik nog nodig op dit beeld zie je al 1 verlaagde poot
dat is hoe het in zijn werk gaat, we snijden vlak onder de veer de poot los
daarna boren we in beide kanten een gaatje ter dikte van een passend stukje koperdraad , voor de stevigheid , het voordeel is als men per ongeluk ietsje verkeerd bent of teveel hebben afgezaagd kan je bij deze methode nog altij een beetje aanpassen door de twee stukjes uit elaar te trekken tot de gewenste hoogte , daarna kollen :?: ( lijmen in het Nederlands ) :lol:
zo deze zijn bijna klaar en nu gaan we de overgebleven stukjes gebruiken om de onderste zijde van het veerbeen op te vullen omdat bij Italeri het allemaal vaste stukken zijn
Het pinnetje onderaan knippen we af om een mooi plat vlak te krijgen waar we dat overschotje tegen kleven
zodat is dan klaar wel heb ik in de ophanging zelf ook iets moeten veranderen namelijk , de wielen kunnen niet links of rechts draaien is niet zo erg deze dient als statisch model
dus in de ophanging hebben ze bij Italeri een vierkant gaatje gemaakt waar de onderkant van dat veerpootje in komt om stabiliteit , nu heb ik dat gaatje uitgeboord tot de diameter van dat reststukje dat we onderaan gekleefd hebben anders komt dat weer niet goed vast te zitten
zo dat was de voorzijde , nu even laten drogen daarom ga ik verder met de bekabeling van motor , in feite is deze motor niet de juiste omdat mijne kameraad nog de oudere motor heeft ( en zeggen dat ik die gehad heb van Revell )dus moet ik wel verder wegens tijdsgebrek , een mooie afbeelding op de computer gezocht en daar werk ik dan naar
en deze wieltjes komen eronder , want ik heb een vermoeden dat hij zo in het echt ook komt dus zal ik niet ver naast zijn
zo ik ga nu wat verder prutsen en laat jullie op tijd en stond iets zien
Marc