Beste vrienden de Porsche is af geraakt uiteindelijk , maar gisteren avond redelijk laat kreeg ik ineens een ingeving , hoe moet ik dit nu afgeven je kan dat toch zomaar er niet neerzetten en zeggen alstublieft , dus dat beetje mayo dat ik hierboven heb begon te werken en ik dacht als ik nu eens een display of klein diotje maak ( heb ik trouwens nog nooit gedaan zoiets ) en ben er aan begonnen
Maar eerst zal ik mijn verdere bouw laten zien we gaan niet alles door elkaar halen he
op deze foto heb ik de velgjes al eens geprobeerd
ook de lensjes en achterlichten hebben hun kleurtje reeds gehad
De koplampen waren niet zo mooi daarom heb ik eerst voor dat het lensje erop kwam een stukje " B.M.F. " gekleefd en met een zacht doekje naar binnengeduwd om de indruk te geven van een spiegel
De volgende foto is de vloer van de garage die ik wil bouwen ik heb hierbij geprobeerd om een echte betonvloer te maken met de slijpvoegen tegen het uitzetten van het beton en tevens ook wat barsten dat bijna in elke garage zo te zien is , ook is er een olielekje aangebracht ( een Porsche lekt nooit olie :lol:
) dus het zal van iemand anders geweest zijn :lol:
de muren zijn aan de bovenkant wit en de onderkant tegen het vuil grijs geschilderd
dit is de lange muur van de garage met wat zelfgemaakte reclame borden en ook de speeljongen hangt tegen de muur ( playboy ) is toch een vereiste in iedere garage dacht ik
hier is dan de korte zijde van de garage de reclame borden zijn producten die mijne maat in het echt ook gebruikt om zijn job uit te oefenen en nog een kleinigheidje het Porsche embleem heb ik voor de aardigheid op een dun stukje alu gekleefd om zo dicht mogelijk naar het echte te gaan
Zo en dan nu het uur van de waarheid het heeft wat geduurd maar we zijn er geraakt hier staat hij in zijn garage
De overige beelden zijn buiten in de tuin gemaakt om de belichting van het zonnetje te kunnen gebruiken
Wat je allemaal kan doen met een blad schuurpapier en wat oude bakstenen he ?
En kameraden gooit het er maar uit , van het diotje verwacht ik wel reacties , ok het is de eerste keer dat ik zoiets maak want het is in feite niet de bedoeling dat ik me er nog meer mee bezig ga houden dit is wel om de Porsche een beetje presentatie te geven
En op de 928 zal ik ook wel reactie krijgen want de kit is gene stoef hoor er zitten heel wat onregelmatigheden in
Maar ik ben er best tevreden mee
grtz
Marc