Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/35probeersels, verbouwingen en andere 1/35 conversies en schilderwerken.
bijna rechtstreek uit de doos, MB figures, 1/35
enkel de man paste niet goed en de hond heeft een draagstel gekregen.
Hier en daar nog wat details en dan ?
Het komt op mij over als een volledig natuurlijke en realistische zitpositie van beide onderwerpen in het vignet. Het beeld van mens en dier is net echt.
Dank u, is naar een foto gemaakt die ik gevonden heb bij het zoeken naar de Merkava IV
eerste sessie verf, zijn nog dingen die ik wil aanpassen of verbeteren maar algemeen ben ik wel tevreden over het resultaat en de richting die het uitgaat.
Zeer mooi, het enige wat mij te veel opvalt is haar tandpasta -glimlach, als je begrijpt wat ik bedoel?
Ze zijn iets te wit, vind ik hé...
Ik kan ook te vroeg zijn met deze opmerking, aangezien je nog aanpassing wil doen? Dan heb ik niets gezegd
Mooi figuur en scène.
Als ik foto 1 en 5 bekijk heb ik de indruk dat er "iets" is met het haar van de jonge dame.
De haargrens op het voorhoofd is niet egaal (foto 1), ze heeft minder begroeiing en symmetrie van de haargrens aan haar linker zijde. Dat resulteert mijn inziens in een te grote doorzakking van het haar voordat dit overgaat in een paardenstaart.
Is iets wat mij opvalt maar het is moeilijk te omschrijven.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.