Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
thx dick maar ik ben er nog niet helemaal maar het gaat er tog aan zitten komen dat de bak klaargeraakt.
heb het schot ook nog maar eens uitgebroken wegens weer niet goed en ben ook de andere reling aan het zetten.
als ik het zo bijelkaar tel heb ik al meer afgebroken aan de bak dan gebouwt maar zo blijven we wel lekker bezig, tog ben ik blij dat het nu bijna juist is
ik heb nog maar eens een verandering gedaan , ik vond de reling niet mooi dat ze hoger stak dan de zijkant dus ben ik kleinere kolommetjes gaan maken zodat de relingen even hoog zaten
de voorste heb ik vandaag dus vervangen morgen de andere doen
nee ik heb vandaag het kruis in de spiegel gemaakt maar moet nog een stuk van de doorluchtige wulf plaatsen morgen .
het laatste dek en de bovenste reling zal echt niet meer gaan dick. dat is voor volgende week.
daarna nog de zijgalerij en vooraan de boeg het galjoen
thx
heb er eens een doek aangehangen maar het geeft een beetje een raar beeld omdat er geen fortunig op zit dus denk ik er aan om deze er weer af te halen.
ben ook met het kruis bezig in de spiegel
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.