Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste bouwers ik heb reeds met roy er over gesproken maar hij wil dat we het hier uiteen doen , niet om moeilijk te doen of zo , maar gewoon om ieders reactie eens te horen
Ik heb het gevoel op basis van mijn werkervaring dat ik persoonlijk vind dat de schalen niet altijd juist zijn normaal is 1/24 toch i cm in de schaal is 24 cm in het echt , nu moeten jullie eens kijken naar Roy zijn motor en de motor van de Renault , logisch gezien klopt dat niet want het motorblokje is bijna even groot als de brandstoffilter bekijk dat eens in het echt wat voor een filter moet daar dan in die moet er met een takel in gezet worden evenals de luchtfilter daar kan de versnellingsbak ingelegd worden en dat kan niet .
Er gaat geen twijfel over dat het een grote motor is , dan ben ik de eerste om dat te bevestigen ,maar de verhoudingen nu weet ik van ondervinding dat er wel zeker een vrachtwagen motor in de laadruimte van zo een Renault kan , ik ga niet beweren een Krupp motor
Nog iets kijk eens naar de dieselpompen die zijn in het echt niet groter dan een grote hand van een volwassene
Voor goed te zijn zouden we de wielen eens moeten vergelijken
Vrienden ik wil dat echt niet afbreken hoor ik vind de beide bouwen prachtig maar ik wilde dit maar even als een discussie hier vermelden en als ik verkeerd ben dan verontschuldig ik mij al op voorhand