En plots merk ik dat het al lang geleden is dat er hier nog wat gepost is door mij terwijl de werkzaamheden rustig verder liepen.
Hoog tijd om jullie even op de hoogte te brengen van de vooruitgang.
Na het spuiten van romp en dek in de basiskleur ( wit ) konden de details worden geplaatst als ook de ramen.
Daarna kon de volledige romp en dek afgeplakt worden om de 2de kleur aan te brengen.
En hierna liep het mis...... ik had testen gespoten om te zien of de verf wel te combineren was . Maar nu bleek dat ik wel wit op blauw kon spuiten maar niet blauw op wit en laat ik dat laatste nu net niet getest hebben . Gevolg? witte verf werd gewoon opgevreten tot zelfs onder de tape .
Alles moest dus overgedaan worden ,maar eerst een tussenlaag gezocht waardoor ik de 2verven wel kon combineren ( waarom maak ik het mezelf toch steeds weer zo moeilijk )
uiteindelijk is een deel van de reeds aangebrachte details verwijderd of beschadigd en moeten deze opnieuw gemonteerd worden.
Eveneens is aan de binnen zijde van de romp nog wat extra stevigheid aangebracht in de boeg in de vorm van isolatie plaat welke eveneens er voor zorgt dat een bootje blijft dobberen mocht het kopje onder gaan. Motor, servo, en regelaar kregen hun vaste plaats nu nog even wachten op de bestelde batterijen zodat hiervoor eveneens een passend bakje kan voor gemaakt worden.
Tot op heden is de romp en dek nog steeds van elkaar gescheiden , moet de romp nog voorzien worden van de naam en een rood lijntje tussen blauw en wit maar het einde naderd stilletjes aan.
tot later , vgr Marc