Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwRevell 1/12 Shelby GT500 door Debart. [Done]
De shelby ga ik geen scharnieren in maken, heb nu de body van de andere doos gepakt en in de primer gespoten, straks als ik de andere ga maken dan ga ik het wel doen, ik heb te weinig tijd daarvoor.
met de decals bezig geweest maar de verf gaat in stukjes van de body er af, denk dat het de primer is van de action, is eigenlijk niet voor plastik bedoeld volgens de beschrijving op de bus, ligt nu in de ovenreiniger en wordt opnieuw gespoten, wel flink balen.
lichtjes jelle, durf het niet meer met primer van de action, bij de lancia heb ik andere priner gedaan en lak van de action en dat ging goed, het komt goed, het is even een flinke tegenslag.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.