Voorlopig de "push bumper" on hold gezet. Hij blijft voor problemen zorgen en ik krijg hem niet echt zoals ik wil, ondanks nog een drietal pogingen.
Hij verdwijnt even van mijn werktafel, wat niet wil zeggen dat ik er niet meer mee bezig ben, integendeel. De tekeningen krijgen echt vorm.
Nu nog omzetten in styreen...
Wat hebben we dan ondertussen nog allemaal gedaan (of waar zijn we mee aan de slag...) ?
Dit enkel voor mijn persoonlijke smaak, ben ik de zetels aan het bewerken. Ik vind de bijhorende zetels weinig tot geen uitstraling hebben voor een Interceptor.
Dus op zoek op het grote net naar zetels. Blijkbaar hebben ze bij Shelby dus ook een soort van kuipzetels...
Dat begint er dus al meer op te lijken. Dus aan de slag met styreen en Green Stuff en veel geduld. Hierna enkele foto's van de stand van zaken tot nu toe :
De zetel zoals hij in de kit zit. Slechte pasvorm en grote kieren, dus veel klem- en schuurwerk.
Bijgewerkte bedieningsknoppen.
Bijgewerkte hoofdsteun. Hierin moeten dus de openingen komen voor de doorvoer van de gordels.
Bijgewerkte bedieningsknoppen van de rechterzetel.
De eerste opening gemaakt. Nu nog naar een oplossing zoeken om de opening langs de binnenzijde te vullen/afsluiten.
Rugzijde van de zetel.
Morgen begin ik aan de rechterzijde van de zetel. Voor hen die er nog moesten aan twijfelen, er komen dus veiligheidsharnassen in de zetels...
De zetels worden bekleed met leder en ik heb nog een "specialleke" in petto...
Mark