De twee helften (boven- en onderkant) van de romp zijn samen gelijmd. De weinige kieren die overbleven zijn opgevuld met CA en bloem of met Tamiya extra thin cement :
Het gat voor het boordcanon is ook dicht gemaakt :
De driehoeken die aan de voorkant van de luchtinlaten zitten, passen niet mooi. Ik kan hiervoor de schuld in de schoenen van Revell schuiven, maar het is eerder mijn eigen fout. Door het aanbrengen van de rivetten (en omdat ik de romphelften een paar keer uit mijn handen heb laten vallen) is het plastic op sommige plaatsen ietwat geplooid wat de oorzaak is van het slecht passen van de driehoeken.
Gelukkig is dit styreen, geen zamac en kan de pasvorm verbeterd worden door een paar keer te dryfitten en door wat strips aan te brengen. (De blinkende delen is wat lijmoverschot dat nog weg geschuurd moet worden) :
Klemmetje erop, beetje lijm en het past heel netjes :
Verder heb ik nog wat rivetten aangebracht :
En het plastic waarin de motoren komen te zitten een stuk dunner geschuurd :
Hierdoor wordt het ronde gat groter en kan ik de buizen van de motor stevig vast lijmen. Normaal gezien worden deze buizen tegen de ronde openingen gelijmd, maar het is zowel realistischer als steviger als de buizen IN de gaten worden gelijmd. Hiervoor heb ik de buitenkant van de buizen met strips groter gemaakt :
Een dryfit voor de foto (de omgekeerde U-vormige uitsparingen worden nog open gemaakt) :
Dryfit met de uitlaat waarvan de diameter kleiner is geschuurd zodat de uitlaat in het gat past :
De cockpit heeft ook wat aandacht gekregen. Als eerste is de gashendel eruit gezaagd. Die staat te ver naar buiten en moet in dezelfde lijn zitten als die van de voorste :
Omdat de resin stoelen wat smaller zijn worden de zijkanten van de cockpit wat breder gemaakt met plasticard :
De achterwand van de cockpit is in het echt met stof bekleed. In dat stof is een patroon gestikt. Dit heb ik nagebootst met een stuk plasticard waarin ik diagonale lijnen heb gekrast :
Tot de volgende