Tom deze tekst heb ik bij iemand anders geschreven. net 5 min geleden, Ik ben zo vrij geweest (uit luiheid) om dezelfde overpeinzing ook hier te plaatsen..
In jouw geval dan als waterspetters die door je brush heen geperst worden, met veel gespetter en op verstopping lijkende geluiden
In jouw geval dan als waterspetters die door je brush heen geperst worden, met veel gespetter en op verstopping lijkende geluiden
(naam) ik heb nog eens nagelezen, je spuit in de garage, het kan zoals aangegeven dus een vloeistof zijn die dampen veroorzaakt. Mijj ervaring is echter dat een garage meestal niet verwarmd is of slecht. Dus een hoge luchtvochtigheid, zeker deze tijd van het jaar. Om goed te spuiten,moet je een werktemperatuur hebben tussen de 15 en 25 graden. Boven de 25 zal je nu niet zitten, maar is de temperatuur niet veel lager als 15? Dan nog een belangrijk iets waar ik meer aan denk. Met spuiten, comprimeer je lucht, maar ook het vocht wat in de lucht zit. Het setje van revel heeft de compressor bij de uitgang geen luchtdroger of waterafscheider, dus het samengeperste vocht slaat neer in je slang, en in de spuit, en zo af en toe, ga je dus spuiten, ipv perslucht, nu met water druk. Die neemt de verf niet mee, en zal zich vertonen ook als waterdruppels op je spuitwerk. Dan kan je omschrijven als "vetvlekjes" maar eigenlijk zijn het "watervlekjes"
Ik denk dat je echt het eerst een waterafscheider moet plaatsen. Nu weet ik niet echt of je direct begrijp welke of wat ik bedoel. Vandaar dit is een goedkope die ik kan vinden, met als tekst "Sparmax Anti Condensfilter" bij onze sponsor onder deze link http://www.airbrush-services-almere....en-uk/d34.html
Als je goedkoper of anders wil, mag je zelf zoeken, maar deze onder de airbrush is de een beter ivm ophoping van water in de slang. Het enige wat je ook uit moet zoeken is, welke slangkoppelingen en nippels er zijn