Het Flakdio is bijna af, dus ga ik nu aan dit model beginnen.
Ik zag die al eens rondrijden als ik naar m'n werk reed over de E313. Toen hij met korting in Dreamland lag, kon ik hem dan ook niet laten liggen. Het is de bekende gifgroene spruekleur die Revell voor alle moderne tankkits toepast.
De clearparts zien er in elk geval bruikbaar uit, in vergelijking met die M-ATV bokaalbodemglazen van laatst. Wel zijn het vinylbanden. DE handleiding geeft gelegenheid tot een viertal versies, o.a. met de Duitse Afghanistankleuren en Tsjechische olive drab versie.
Er kon nog wel een upgrade bij van Eduard, vond ik. De binnenkant zal dan ook nagenoeg volledig vervangen worden door messing.
Dat wordt nog een pittig klusje, ik heb alvast twee soorten secondelijm gekocht. Referentie haalde ik bij Tankograd, met een nummer exclusief over dit voertuig.
Als alles af is, kan ik er nog wat prikkeldraad bij zetten.
Eerst eens beginnen aan dat nukkige Unimog-onderstel. Ik weet al dat het vol pin ejector marks zit...
Ik zag die al eens rondrijden als ik naar m'n werk reed over de E313. Toen hij met korting in Dreamland lag, kon ik hem dan ook niet laten liggen. Het is de bekende gifgroene spruekleur die Revell voor alle moderne tankkits toepast.
De clearparts zien er in elk geval bruikbaar uit, in vergelijking met die M-ATV bokaalbodemglazen van laatst. Wel zijn het vinylbanden. DE handleiding geeft gelegenheid tot een viertal versies, o.a. met de Duitse Afghanistankleuren en Tsjechische olive drab versie.
Er kon nog wel een upgrade bij van Eduard, vond ik. De binnenkant zal dan ook nagenoeg volledig vervangen worden door messing.
Dat wordt nog een pittig klusje, ik heb alvast twee soorten secondelijm gekocht. Referentie haalde ik bij Tankograd, met een nummer exclusief over dit voertuig.
Als alles af is, kan ik er nog wat prikkeldraad bij zetten.
Eerst eens beginnen aan dat nukkige Unimog-onderstel. Ik weet al dat het vol pin ejector marks zit...