Whoeaa...typische revellkit, 100gr plastiek en 250gr plamuur (mag het ietskes meer zijn ?!)
Hoe dan ook Droop, zeer mooie vooruitgang
Hoe dan ook Droop, zeer mooie vooruitgang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad Geert. Ik zag het eerlijk gezegd niet zitten om voor zo'n klein stukje m'n airbrush boven water te halen.ziet er stukken beter uit met een beetje verf niet Heb je het clear blue met een borstel aangebracht ?
De pre shading heb ik met een zwart acrylverfje aangebracht, Rik.Net een zebra zo.
Droop, is dit zwart of een andere kleur. En kan dit ook met een kwastje/borstel?
Hoi Geert,Dit Spookje wordt een echt spRookje Luc...ben benieuwd naar het kleurenjasje. Kleine vraag over je preshading, hoe breng je je eigenlijke deklaag later aan ?
Deze techniek kan je uiteraard ook op een kleinere schaal toepassen.Zou dit even goed werken op een kleinere schaal?
Hoi Geert,
Tussen de zwarte strepen van de preshading wordt de deklaag gewoon gespoten.
Over de shading zelf wordt de laag dan weer wat dunner aangebracht zodat de strepen door de lak zichtbaar blijven.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje vrees dat het effekt bij mij goed zal lukken omdat ik met donkere camouflagekleuren ga werken. Hopelijk blijft de shading toch nog wat zichtbaar.
We zullen wel zien. In ieder geval moet de sludge veel kunnen goedmaken.
Droop