Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey Dave normaal gebruik ik nooit p.e; onderdelen als ik zie hoe moeilijk het is moet ik nu juist mijn golf 5 van Fujimi gekocht zeker en wat zit er bij p.e. , dus moet ik het ook gan gebruiken
amaaai
Marc
Sorry ik zou nog vergeten dat ge zeer goed bezig bent en het knap is aan het worden
Coachke, maak maar dat je niet verslaaft geraakt aan pe, je bent ook niet verplicht om alles te gebruiken, ik gebruik enkel als het echt een meer waarde geeft aan het model.
Dat is net het mooie aan PE. Alles kan gebruikt worden maar het moet niet.
En de dingen die je bij deze build niet gebruikt, kun je altijd later nog wel eens gebruiken. Dus overschotjes nooit weg gooien.
Het is inderdaad verslavend eens je er mee begint. Maar het geeft dan ook een geweldig resultaat.
Beste gasten, mijn excuses voor de lange afwezigheid, de goesting om te modelbouwen was ver zoek door familiale omstandigheden.
Op een avond toch maar eens terug begonnen aan de mclaren, ik heb er niet te veel detail in de binnenkant gestoken omdat ik deze wagen gewoon af wou hebben.
Hier dan de foto's van het lang verwachte Loeb.
Ik vroeg me al af waar je gebleven was inderdaad omdat ik deze op de voet aan het volgen was.
Maar het was het lange wachten waard.
Je hebt hier echt een heel mooi model neergezet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.