dank je.
Het voor of nadeel van je figuur op verschillende media te tonen.
Ik zal commentaar geven op een klein detail dat niets te maken heeft met uw schilderwerken en dat - in alle opzichten - moet worden opgevat als een suggestie en niet als een correctie.
De blauwe parallelle lijnen op het kuras (do) en de fauld (kusazuri) zijn eigenlijk de toppen van de lamellen die in rijen zijn samengevoegd en vervolgens dicht zijn geregen met (in jouw geval oranje/rode) odoshi (veter)
In de tijd dat je krijger leefde, hadden ze steevast een glanzend zwarte kleur. De individuele lamellen (of schubben als je dat liever hebt - hon kozane) die elk een groot aantal kleine gaatjes bevatten, werden in rijen samengevoegd, met leren riemen aan elkaar vastgemaakt
het ganse harnas zou dan moeizaam worden bedekt met meerdere lagen urushi (Japanse traditionele lak). In sommige gevallen werden de toppen van de kozane zelfs nog verder opgebouwd met urushi. Deze toppen zouden op het voltooide pantser verschijnen als dunne, zwart gelakte lijnen afgewisseld met secties vetersluiting.
Laat me alleen zeggen dat ik hier niet de slimme man probeer te zijn of je te vertellen wat je met je prachtige miniatuur moet doen. Ik voeg alleen mijn twee cent toe aan verzamelde (en toch zeer slechte) kennis over het onderwerp.
De samurai-threads hebben de laatste tijd de neiging om verhitte discussies uit te lokken en ik zou het vreselijk vinden als je thread in een conflictgebied zou veranderen, maar als een levenslange liefhebber en student van alles wat met samoerai te maken heeft, moest ik commentaar geven op zo'n klein technisch detail als dit. Ik hoop dat je vind het niet erg.
Bij deze, heb dus nog wat werk.
Maar ik kan best met dit soort opmerkingen en kritiek leven, wat ik er mee doe is tenslotte mijn beslissing.