Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik word steeds minder tevreden over mijn tram. Probleem is dat door verder te werken er ook verfproblemen komen... dingen die nog niet geschilderd waren en die in eenzelfde kleur moeten en natuurlijk heb ik de juiste kleurcombinatie niet meer... dus ga ik weer wat anders overschilderen waardoor het steeds minder effen wordt. Schuren kan niet echt meer want daarvoor is de tram te delicaat.
Als ik naar de foto's kijk zou ik me niet te druk maken over het kleurverschil, er is er namelijk geen te zien.
Of zoals Buzzy al aangeeft , als je een beetje wheaterd valt het al helemaal niet meer op.
vgr, Marc
haha ... ja vanaf morgen kan ik weer verder. Is bijna klaar... heb alleen een probleempje... het lukt me gewoon niet om ijzerdraad volgens de juiste hoek/patroon te plooien, maar we blijven proberen.
dikkie dik en michel bedankt voor jullie reactie... zo een tangetje heb ik uiteraard wel. De hoek die er moest zijn was gewoon een kleine buiging onderaan. Na een paar meter koperdraad te hebben verknipt en gebogen heb ik het echter opgegeven. Ik heb de koperdraad gewoon recht geplaatst (volgende keer beter). Ik wacht nu nog op mijn decalpapier en dan kan ik dit project als af beschouwen. Ik ben nu lang genoeg met deze tram bezig geweest... hieronder een kleine update... hier en daar wat decoratie materiaal toegevoegd. (op de foto lijken er hier en daar wel vlekken te zijn die ik in het echt niet zie )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.