Proper werk Mark.
Fred
Fred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze begrijp ik niet. Zal wel aan mij liggen .uuuhm dingen
die 'dingen', die paaltjes die op de verschansing staan. geen idee hoe die dingen hetenDeze begrijp ik niet. Zal wel aan mij liggen .
die pennetjes in de scharnieren gaan alle kanten op en zijn amper in de romp te duwen zonder dat alles er uit schiet. Na 2 luikjes liep ik al te vloeken en te tieren, en dan moest ik er nog 72.Een update met verschillende onderdelen .
Waarom lukte het niet die pennen in de romp te krijgen?
die 'dingen', die paaltjes die op de verschansing staan. geen idee hoe die dingen heten
ik zie ineens iets wat volgens mij niet klopt
rechts, waar het raampje zit, moet daar wel een luikje voor? een gordijntje binnen werkt ook
Volgens de BB zit wer 'n raampje en ook nog 'n luik Mark, verder weet ik het ook niet maar laat het wel zo zitten.
Het misstaat in ieder geval niet.
Op de site van Arjan zit er gewoon 'n kanon in.
Dick
Het kan best zijn dat beide uitvoeringen correct zijn. Het achterste luik bevond zich vaak in de kajuit van de kapitein of officieren. Daar zat in vredestijd een raampje in dat bij gevechten snel verwijderd kom worden zodat er een kanon kon worden opgesteld.
De tussenwandjes tussen de officiershutten konden ook snel verwijderd worden zodat er een enkel, groot geschutsdek ontstond.