Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi fabust,
De kas ziet er strak uit in het mat zwart Mag ik echter wel een kleine opmerking maken?
Ik zou de motor opnieuw doen, de bovenplaten zijn volgens mij niet echt "kosher".
Is maar een tip, de rest ziet er echt heel netjes uit en zou dan jammer zijn om dit niet van een touch-up te voorzien
Zal gans je model ten goede komen
Fabbe.......man.......hij is zeker mooi geworden...en dat voor een begin...ammaai......en ja door veel te bouwen en je lat maar steeds hoger te leggen kom je zeker beetje bij beetje tot betere resultaten..)....mijne hoed af zele.........en hop naar het volgend model.......ben echt benieuwt..............top man.......Hey bedankt iedereen .... ik weet er konden nog een paar zaken beter gedaan worden, maar al doende leert men.
wel heb ik geleerd bij deze bouw om strenger op te treden tegenover mijzelf.. en niet te vlug tevreden te zijn.
mijn volgende bouw staat ook al klaar ... maar deze vraagt nog een beetje opzoek werk naar referentie ...
Tot...