Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mooi bezig Dirk, zien er best goed uit en het hoeft toch ook allemaal niet direct perfect te zijn.
Juist dat vrije vind ik wel wat hebben, dat maakt het een beetje levendig.
thx voor de link wim. gelukkig heb ik waterverf en had ook geen enkel probleem met het schilderen.
deze man is ook al 30 jaar bezig met klei en consoorten en hij maakt erg mooie dingen . als beginneling is dit veel te hoog gegrepen en ben ik al blij dat het op een figuur lijkt ook al zien ze er mischien een beetje raar uit.
de macro stand op de camera doed me nu ook geen goed want ik vind ze in het echt er beter uit zien dan op de foto. macro is het zelvde als er met een vergrootglas heen kijken en voor een beginneling is dat niet echt bevordelijk.
ik probeer met elk figuur dat ik maak het beter te doen als het vorige maar het lukt niet altijt. het zal met vallen en opstaan gaan maar je leert er wel veel van en het is reuze leuk om te doen.
en het is zoals wim zegt uit het hooft met de losse pols zonder prentjes er bij , ik weet dus nooit wat er uit gaat komen voor ik het laatste stukje klei vast maak.
amai je hebt de smaak te pakken zeg !!
Bij te zien dat je er een hele verslag van A tot Z van maakt.
Vooral door doen hier zit een grote fan te wachten op wat komen gaat !!!!!
, zelfs goede stoere zeevaarders hadden een diepe godsdienstige achtergrond.......en dat de kerst werd gevierd aan boord of aan land, zal mij niet verbazen.
groetjes
ward
Hey Dirk, zeer leuke figuurtjes, hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik ze bij uw bouwstijl vind passen, en het tempo past ook. Gewoon verder doen en aldoende leert men, komt helemaal goed.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.