Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
toch maar eens gaan kijken voor wat olieverf, als ik het me goed herinner heeft de locale V&D dat hier liggen.
dus zaterdag maar even door de kerstdrukte heen wurmen aldaar, dan kan ik de komende weken wat experimenteren.
alles nog even voorzien van een hele lichte wash, had wel tot gevolg dat de behanglijm op sommige plaatsen los begon te laten, en heb dat dus maar niet herhaald. zandbed hierna hersteld en nog wat gras gestrooid.
vanaf nu vind ik deze gereed.
(je kunt wel door blijven gaan, maar genoeg is genoeg)
Mooi, je ziet inderdaad het verschil
Mocht je dit ooit nog eens willen doen (zo'n wash op een zand-ondergrond), dan kan je eventueel gewoon met de punt van je borstel de verdunde verf laten uitlopen op je ondergrond, dus niet borstelen, maar gewoon de grond aanstippen. De verf zal zelf zijn weg zoeken...
Maar dit terzijde, ben benieuwd naar het totaalplaatje met de Vasa er op
Jan, ik ben als plasticverslaafde niet zo snel geneigd om bij de papierbouwers te komen kijken (heb wel een grenzeloos respect voor jullie, laat dit duidelijk zijn !), maar dit is erg indrukwekkend, ik meen echt hout te zien !
Jan ,
dat heb je prachtig gedaan, je hebt nu wel de lat zeer hoog gelegd voor de afwerking van de Vasa.
maar als je dit kan zal dat je ook wel afgaan.
ben benieuwd om ze samen te zien.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.