Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beste Andy wat ik hier zie is leuk erg leuk en ik meen het ge werkt prachtig zuiver
Maar er is iets waar je in de toekomst zou moeten van afstappen en dat is zwart gebruik het donkerstegrijs en alles zal veel beter uitkomen ge krijgt details te zien ik heb het ook moeten leren de schaal waarin we werken is te klein om zwart bij te gebruiken hou er rekening mee in het vervolg he ( is natuurlijk niet verplicht he )
Verder knap werk
Marc
Zo zuiver is het niet hoor. Sommige delen gingen redelijk aanvaardbaar, maar ik krijg de kriebels van het schilderen met een penseel, rechte lijnen die golven, verfvlekken waar er geen moeten zijn, een vaste hand heb ik niet. Zowat elk stukje dat geverfd wordt, heeft nog een retouchke nodig en daarna soms nog één.Beste Andy wat ik hier zie is leuk erg leuk en ik meen het ge werkt prachtig zuiver
Mooie schilderwerken, als je zoekt op fireman's axe zie je dat je het snijgedeelte van de bijl nog in metaal mag zetten