W
Walesha
Guest
Ze werden ook ingezet bij onder meer munitietransporten per spoor.Deze spanzers.......werden dan alleen gebruikt om de spoorweg te verdedigen.......vind het echt een specialeke....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze werden ook ingezet bij onder meer munitietransporten per spoor.Deze spanzers.......werden dan alleen gebruikt om de spoorweg te verdedigen.......vind het echt een specialeke....
Intressant...om te weten....weeral iets bijgeleert ....bedankt Walter.......Ze werden ook ingezet bij onder meer munitietransporten per spoor.
Amai, gaat precies goed vooruit.
Ik zal misschien te rap zijn met mijn reactie maar ik zou die steentjes toch meer langs de licht bruine kant schilderen of ze een wash geven . Vind dat er niet genoeg contrast is met de sporen.
De tank vind ik knap gedaan.
ps : zie ik daar linksonder geen plan liggen van een unterscharfuhrer van de SS Viking divisie van dDragon. Heb die ooit nog op schaal 1:16 gemaakt.
Grtz
Jean-Marie
Buzzy, nieuwe rails zijn NOOIT blank, altijd roest !
De biels kleur je best nog bij door ze verschillende grijstinten op te borstelen, best met de drybrush methode.
Ook het ballastbed bezit overwegend bruintinten, dit door het inwerken van remstof en sleet van de metalen delen (rail en wiel).
De ballastkeien zijn zeer ijzerertshoudend. Vandaar de roestkleur, de remstof en zo dragen daar ook aan bij.